groff ISO cestina (dlooouhe)

Středa Srpen 6 00:21:43 CEST 2003

On Tue, Aug 05, 2003 at 06:03:57PM +0200, Faltynek Pavel wrote:
> Dobry den,
>
> mam RH9, bohuzel jsem si pred instalaci neuvedomil ono (ne)stastne reseni
> s UTF-8. Je ho nechci a nepolemizuju.
> Nastavil jsem si vsechny ty sys. fonty, LANGy, LC_cosi apod. Cestina
> funguje relativne dobre. Problem je s programem groff na zobrazovani man
> stranek.

Zaplaty pro groff spravuje spravce baliku v Debianu a ten je dost
nekomunikativni. Problem je uvnitr troff, ktery nema v .tmac souboru
nadefinovana hackovana pismena.

Formatu toho souboru nerozumim a zatim jsem se nedostal k tomu, abych to
nekde nacetl...

V Bugzille je jen privatni zaznam. Predelam ho na verejny.

Pro reseni problemu s ISO kodovanim byl patch nedavno v konferenci.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz