Dělení binárního souboru - skriptem nebo programem

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Srpen 6 01:40:17 CEST 2003

Oak wrote:

>Dobrý den,
>
>mám image soubor, potřebuji ho rozdělit na X částí. Vím, že každá část má
>začínat na "Øÿá" (ASCII, hexd. to je "d8 ff e1") a končit před začátkem
>další.
>
>Zkoušel jsem KHexEdit; v principu to funguje,ale v 90% při pokusu zkopírovat
>vybraný řetězec (velikostí "větší než menší" :-) do schránky spadne. Navíc
>bych těch cca 150 fotek takto vyklikával asi až do Vánoc. Další hex-editory
>možnost vybrat část souboru jako nový vůbec nemají (zk. jsem ghex,  vche).

Vim s prepinacem -b fuguje jako binarni editor:

    # vim -b image.raw
    d/Øÿá<cr>
    :split 01.jpg<cr>
    :w<cr>

Neni to elegantni a neni to samocinne, ale funguje.
Misto <cr> tisknete klavesu ENTER, jinak je vse
doslovne.

Jinak ten Vas programek mi uz skoro funguje, ale
protoze c taky moc neumim, nevim, jak otevrit soubor
se jmenem, ktere se zjisti az za behu. To je jedina
prekazka :)

Zdr. OldFrog.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'