RE: Startx nikdy nanastartují X

Jiří Dimitrov dejma na e-snet.cz
Středa Srpen 6 09:06:56 CEST 2003

> EUID:501, parent
>
> myslim ze na domaci stanici (a o te je snad rec) nema smysl
> pouzivat secure kernel.
>
> Vy jste pravdepodobne pri instalaci zvolil paranoidni nebo
> vysoke zabezpeceni, vse vyresite instalaci normalniho kernelu
> (a doporucuji dat msec na 3)

Už něklikrát jsem se spálil msec, proto 100% je nastavuji úroveň
zabezpečeni standartní

Na PC poběží samba apache, sql, ftp v LAN bez připojení na net. I tak
nevidim důvod proč nepoužít secure kernel.

Když v lilu zvolím normální (nesecure kernel) tak ty X taky nenajedou a
sežerou všechny systémový prostředky.

Mimo jiné nevím, kde nastavit msec úroveň jinde než ve spuštěných X, kde
je na to klikadlo :)

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.