nahrada za RAVantivirus

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Srpen 6 09:15:57 CEST 2003

	Myslim, ze jste spatne cetl aktualni stav a "blizky vyvoj" v AVG
konferenci - konkretne nad verzi 7... Chvilemi jsem si pripadal jako by
to byla developerska, maximalne alpha-testovaci konference a ne diskuse
nad hotovym, releasnutym a prodavanym produktem v srovnatelne cenove
vysi (zadne 5 kilo za OEM na neomezene dlouhou dobu!) jako vetsina
jinych na trhu.

	Pokud puvodni tazatel hleda nahradu, pri plnem vedomi a s cistym
svedomim mohu doporucit Sophos (www.sophos.com), myslim ze i cenove je
velmi zajimavy a konkurenceschopny, zejmena varianta SAVI engine...