ADMIN: antispamova ochrana v konferenci

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Srpen 6 11:00:45 CEST 2003

Pavel Machek wrote:
: Ahoj!
:
: > pokusne jsem na listserveru linux.cz zprovoznil program SpamAssassin
: > (http://spamassassin.org/) pro detekci nevyzadane komercni posty
: > (spamu). Filtr funguje tak, ze se zprava ktera je detekovana jako spam
: > vrati odesilateli jako nedorucitelna s tim, ze jako duvod nedoruceni
: > se uvede nasledujici text:
:
: Tohle by me zajimalo... jak se spamassassinem dela aby se vratila zprava o nedorucitelnosti?

	Zalezi na MTA. V qmailu staci do prislusneho .qmail-* dat
pred vlastni doruceni listserveru neco jako

| preline | spamassassin -e || { cat chybova_zprava.txt; exit 100; }

(ale uz jsem to sem psal jednou).

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |