jre a mozilla

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Srpen 6 11:50:51 CEST 2003

Dne st 6. srpna 2003 10:49 jste napsal(a):
> Zdravim,
> na RH9 bych rad pridal mozille (1.0.1 - doufam, ze se nepletu) javovsky
> plugin. Prohledaval jsem, zjistil jsem, ze je treba java od Blackdown,
> nebo pockat na Sun az zkompiluje javu pod novejsi verzi gcc. Tak jsem
> zkusil javu od Blackdown a nalinkovat plugin mozille, ale nic se nedeje.
> A pak jsem zjistil, ze kdyz spustim samotny prikaz java, tak spadne
> na segfault. Je fakt, ze balik byl urceny pro i586 a ja mam athlon.
> Ale jiny balik jsem na ftp Blackdown nenasel. Co byste mi poradili?
>
> Diky Michal

Třeba mít novější mozillu a klidně javu od sunu (už je tam podpora pro oba
překladače).

A hlavně odinstalovat jinou javu (kafe atd....)
a vec druhá v adresáři mozilly musí být odkaz ně ten soubor skopírovat
(skopírovaný nefunguje).

[petr na soban ~]$ java -version
java version "1.4.2"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.4.2-b28)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.4.2-b28, mixed mode)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |