announce: Kevin Mitnick -- hacker-guru in Czech Republic

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Srpen 6 15:38:49 CEST 2003

On Wed, 6 Aug 2003 obr na nri.cz wrote:

> :) ani se tak nejmenuje, ani nenapsal tu knihu.

No, dat sem-tam nejake pismenko navic v jakemsi obskurnim japonskem jmene
snad neni az takovy prohresek. Co se tyce autorstvi knihy - mate pravdu,
jako autor byl uveden ten novinar, ktery celou kauzu sledoval, nicmene bez
Tsutomu by to asi nenapsal, ze :)

Kazdopadne to nic nemeni na tom podstatnem co jsem chtel sdelit - tedy ze
nepovazuji Kevina Mitnicka za hacker guru, neb pokud mne pamet neklame,
tak pouze pouzival, jako kazdy spravny dnesni script kiddie, exploity (a
schemata telefonu, atd.), ktere pouze od nekoho ziskal...jen mel to
stesti/smulu, ze byl prvni 'velka ryba', jejich zatceni se dostalo na
verejnost, cimz se stal slavnym. Ovsem pod slovnim spojenim 'hacker guru'
si skutecne predstavuji neco uplne jineho.

--
JiKos.