Kernel nespusti init

Jarda jarda na hovorka.net
Středa Srpen 6 16:25:51 CEST 2003

Petr Šobáň wrote:

> Nemůže otevřít konzoli ??? Proč ?

> Jses skutečně přesvedčen že root se připojil správně ? Správný oddíl ?
> Mě to todle psalo pokud jsem měl špatný root, nebo poškozený startovací
> skript init.

Oddil je urcite spravny. I v konfiguraci lila jsem to kontroloval a je tam
ten co tam ma byt.

> Takže skus jádru zadat kde máš root parametrem root=oddíl_s_rootem
> (/dev/hda1 ?)

To nepomohlo. Oddil s rootem je /dev/sda2 (podporu SCSI radice v jadre mam a
jadro disk bez problemu najde)

> Poškozený filesystém ? Nemáš v jadře podporu pro ten fs ?

Filesystem je v poradku, radsi jsem ho nechal jeste jednou otestovat a bez
chyb. Ta partisna ma ext2 format, ktery v jadre na 100% je.

> Prostě skus spustit to původní jádro rozběhne se OK pokud ano tak jsi
> udělal chybu při překladu, nebo při zavádění nového jádra špatné
> parametry.

Ono neni zadne puvodni jadro. To je Linux instalovany od nuly rucne. Jadro
jsem prelozil na stejne masine na nainstalovanem SuSE Linuxu 7.3 (partisna
/dev/sda1) a na nem jelo jak z praku. Program init (jakozto i ostatni
potrebne programy - dle dokumentace) jsem na 'cistou' partisnu prehral z
jiz zminovaneho funkcniho Linuxu.

Jarda