neda sa instalovat

xyzz na zoznam.sk xyzz na zoznam.sk
Středa Srpen 6 22:49:41 CEST 2003

> ted jsem narazil na neco podobneho (u mdk9), pomohlo spoustet instalaci
> s parametrem pro jadro pci=bios

neviem ako ale podarilo sa...
- ramku som hodil do bank 1 (kdo mal vediet ze je v strede?2-1-3)
- disk a cdromku som hodil na jeden kabel (disk bol sam ako cable select a
cdrom tiez sam ako slave - neviem preco ale dovtedy to takto fungovalo)

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.427 / Vírusová databáza: 240 - dátum vydania: 6. 12. 2002