Vymena jadra na bootovatelnem CD

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Srpen 7 08:51:05 CEST 2003

Ahtonín Karásek wrote/napsal:
: Zdravim,
: potreboval bych dostat do instalacniho CD Debianu vlastni jadro - to st=
: avajici nenajde RAID radic - a bez toho se system dost tezko instaluje =
: :o) Pokusy s moduly selhaly, takze toto je jedina moznost=2E=2E
: Nezna nekdo zpusob jak vymenit na bootovatelnem CD jeden soubor za jiny=
:  tak, aby vysledne CD zustalo bootovatelne?
: Nepopularni veta: postup bych uvital pod windows - jedina vypalovacka, =
: ke ktere se ted dostanu bezi pod Oknama - ale pokud to znate jenom pod =
: Linuxem, tak taky beru - treba bych nekoho s Linuxem a vypalovackou seh=
: nal :)))
: Diky moc :o)

   Já jsem to vyřešil tak, že jsem nastartoval z diskety.  Není to sice
moc elegantní, ale je to "metoda použití nejmenší magie"(TM).
Potom je potřeba nastartovat z diskety i při prvním bootu, a zkompilovat
a nainstalovat nové jádro.

  S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Milujte své nepřátele. Nic je tak nenaštve."