Vytvoreni image Linux partition pod Windows

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:51:37 CEST 2003

> Takovým věcem se nesměju.

Asi nemate tento druh smyslu pro humor :)

> Nechápu jak to souvisí s původním dotazem.

Souvisi to s nim tak, ze nekolik lidi doporucilo pouzit Norton Ghost,
pripadne jine podobne nastroje. Ja jsem jen upozornil, ze fakt, ze nejaky
takovy nastroj "umi" cist nejaky linuxovy filesystem, nemusi byt nutne
vyhoda (viz znicena ext3).

-- Honza Houstek