Co se stalo s UDMA na CDROM ?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Srpen 7 10:27:09 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:

> Vsak staci vzit zdrojaky (treba kernel-source-*.src.rpm) a prelozit si
> to svym kompilatorem, pokud na tom 2.95 trvate.

Pravda, pravda, uz mi to horko leze na mozek :-)

Co jsem zatim patral (zbezna prohlidka zdrojaku okem), tak jsem zadne
zmeny, ktere by zpusobovaly muj problem nenasel.
Vsiml jsem si, ze v ide-dma.c je nejaky black_list a white_list, ale v
nich se moje cd mechaniky nenachazeji. Asi nejsem jediny, protoze pri
googlovani jsem narazil na spoustu podobnych problemu i s vyssimi jadry
s vysvetlenim, ze v dalsich to bude fungovat.

Co se tyka patchu od ac, tak jsem nasel jen nejake globalni (all in 1),
  a ne jen na dma (asi jsem spatne hledal).

Roman DAVID