pozadavek na fragmentaci paketu - reseni

Čtvrtek Srpen 7 11:10:14 CEST 2003

On Thu, Aug 07, 2003 at 08:08:14AM +0200, Miroslav Kolombo wrote:

> Nejsem az takovy guru, tak mi neni zcela jasne, jak to opravit.
> (tohle jsem opsal z root serialu o tunelovani).
>
> 1435 je do --set-mss, ale co hodnota --mss?
> Bude 1436?
>
> Je set-mss max velikost paketu?
> A co je pak  mss?

--set-mss je prikaz k modifikaci polozky MSS v TCP segmentu (MSS =
Maximum Segment Size, cili velikost datagramu, kterou si prejeme v
komunikaci jako maximalni [aby se zabranilo fragmentaci]).

Cili ten radek rika:

Je-li MSS v datagramu s nastavenym SYN nebo SYN a RST flagem polozka MSS
vetsi nebo rovna uvedenemu cislu (tj. horni mez je za dvojteckou
vynechana), pak ji nastav na hodnotu uvedenou v --set-mss.

Takze ciste teoreticky by u --set-mss melo byt o 1 mensi cislo, ale je
to jedno.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz