ReiserFS quota patch

Jan Kara jack na ucw.cz
Čtvrtek Srpen 7 15:39:38 CEST 2003

> Kdyz uz se to nakouslo, mas nejake zkusenosti jak je to s patchem pro 2.4?
> Proc to zatim neni v kernelu? (existuje uz tusim pekne dlouho)
  No, u 2.4 rady je Marcelo Tosatti pomerne konzervativni v prijimani
patchu, ktere nejsou bugfixy (a to je asi podle meho spravne).
Kazdopadne patche pro novy quotovy format uz byly prijaty do
2.4.22-pre. Co se patchu pro Reiserfs tyce, tak to uz neni na me, ale na
Reiserfs programatorech. Mam ale pocit, ze se ted budou snazit protlacit
sve Reiserfs patche do 2.4 kernelu, ale jestli se jim to podari a kdy,
to nedokazu urcit.

								Honza