dotaz na reverzni zaznamy

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Srpen 7 17:18:14 CEST 2003

On Thu, 7 Aug 2003, Michal Vymazal wrote:

> Bijte ho!!!!

To kazdopadne :)

> Z linuxu
> dig -t any nazev-domeny.cz
> (to se ptate prednastaveneho name serveru). nebo
> dig @nameserver -t any nazev-domeny.cz
> (to se ptate konkretniho nameserveru).
> Vypise vsechny zaznamy pro domenu, tedy i PTR zaznam.

Prosim?

PTR zaznamy samozrejme nejsou soucasti te zony, do ktere ukazuji, ale
nejake poddomeny domeny in-addr.arpa ... takze 'any' dotazem (ktery je
vpodstate ekvivalentni s provedenim AXFR zonoveho transferu) neziskate v
zadnem pripade PTR zaznamy, ktere ukazuji na hostnames z teto zony.

--
JiKos.