Dělení binárního souboru - skriptem nebo programem

Oak oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 05:09:00 CEST 2003

Dobrý den,

ze 3 nabízených prográmků jsem si vybral ten od p. Vasicka, protože jsem do
něho trošku i "viděl". Hned jsem taky zjistil, že dělá přesně to co jsem
chtěl, jen jsem to chtěl špatně :-). Po prohlídnutí binárních souborů a
menší snaze jsem si všiml, že jsem vynechal jeden podstatný byte na začátku
(tedy "ff d8 ff e1" ne "d8 ff e1"), stačilo opravit definice v tom zdrojáku
a všechny fotky byly na světě.

Jako kuriozitku dodám, že aplikace původního programu udělala dvojnásobek
souborů než bylo fotek s tím, že půlka byly zmetky a půlka fotky v
rozlišení nějakých 160x120. Program takto teda fungoval jako generátor
thumbnailů ;-)).

Děkuji za všechny odpovědi. Zdraví,

Oak