html2ps apod.

Pátek Srpen 8 09:34:31 CEST 2003

On Fri, 8 Aug 2003, Petr Vileta wrote:

> Jenze to je binarni soubor. Sice jsem nasel ghostscript for windows, ale
> nejsem si jisty, ze se bude chovatstejne jako ten linuxovy.

Pokud je to stejna verze, tak by se to chovat stejne melo. Lepe receno
kazdy rozdil (nevyplyvajici nutne z odlisnosti obou platforem) je chyba.

Spis muze byt potiz v tom, ze GS neni zadny Distiller a jeho vysledky
konverze PS na PDF nejsou uplne idealni.

> Existuje nekde popis struktury PDF dokumentu?

Proc nehledat hned u zdroje, tj. u Adobe?
Potiz je v tom, ze je to tam pekne schovano, takze napovim zkratku:
http://partners.adobe.com/asn/techresources.jsp