eth0: Transmit error

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Srpen 8 11:44:52 CEST 2003

Dne pá 8. srpna 2003 10:43 jste napsal(a):
> Též jsem se s uvedeným hlášením setkal. Ovšem aby to nebylo tak
> jednoduché, problém nemusí mít vaše síťovka, ale nějaká jiná na síti.
> Alespoň v mém případě tomu tak bylo. I tak jsem tomu hlášení děkoval,
> neboť mi pomohlo odhalit, proč občas totálně vypadávala celá síť - zmátlo
> to HUB. RealTek, který tam byl předtím, v takových situacích mlčel...
>
> Slávek.

Taky se mi to stalo a na vině byl PC s win který shodil po nějakém čase celou
sít prostě nějak si bloknul tu sitovku, na sítovkách byla nastavená
automatická detekce 10/100M ful-half atd...

Nastavená sítovka napevno setupem přímo v dosu do její nvram na pevné hodnoty
a bez problému potom OK. (sitovky s čipy realtek)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |