vhodný software

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Srpen 8 14:16:16 CEST 2003

jan.navratil na ct.cz wrote/napsal:
:
: > >
: > > oprava stroj není  gateway , takže by musel odposlouchavat na
: > >  promiscuit
: > > rozhraní
: > >
: > Hm, stovky IP, to tam nejspis asi budete mit switch(e), ne? Potom
: > toho ale moc (ani v promiscuit mode) nenaposlouchate ...
:
: presne tak.. ale pokud vim, pak existuji switche, na kterych se da
: nastavit aby vsechny pakety byly opakovany na dany port - tzn k danemu
: pocitaci...

    Což ovšem platí jenom v případě, že se tam ten provoz vejde (tedy
celkový provoz musí být menší než tloušťka jednoho drátu). V opačném
případě nastane jedna ze situací:
   - šíleně se zpomalí provoz (neb se switch degraduje výkonem na hub)
   - nebude přesná statistika

  S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Na blbé otázky odpovídá můj tiskový mluvčí..."
 			<verosuv.tiskovy.mluvci @ koren.cz>