announce: Kevin Mitnick -- hacker-guru in Czech Republic

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Pátek Srpen 8 15:45:32 CEST 2003

Wednesday 06 of August 2003 15:49, Radek Žuja wrote in cz.comp.linux:

> Je zvláštní že na podobné pitomosti odpovídá tolik lidí
> ale na dotazy o linuxu a sambě které jsem sem dal neodpověděl nikdo.
> O čem tato konference teda vlasně je.

O linuxu ;)

A kam az muj usenet saha (tedy nejaka polovina cervence), je to od Vas
jediny prispevek ... tazi se tedy, ktery dotaz o sambe ze to zustal bez
odpovedi?

-robert-

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles(dot)xhaven(dot)net]