Ovladače obrazu - =?iso-8859-2?q?=20zm=ECna?=, akcelerace,...

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Srpen 9 00:28:02 CEST 2003

Dobrý den,

ano, karta to rozhodně umí, ale problém je, že ji mám pouze s jením
výstupem. Aby jste té možnosti využil, musíte mít 2xCRT nebo 1xCRT a 1xDVI
s redukcí na CRT výstup (snad si dobře pamatuju zkratky :-). Navíc, když
jsem chtěl dát upgrade, zjistil jsem, že za solidní cenu ani na trhu nic
není (jen nějaký pro hráče za 4,5 tácku), jen teoreticky na papíře. Proto
ta SiSka.