/dev/dsp nexistuje - modul pro zvuk cmaudio

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Srpen 9 10:44:47 CEST 2003

Dne so 9. srpna 2003 10:26 jste napsal(a):
> DD
> Mam desku s integrovanou zvukovkou CMI9739. Drive jsem pouzival RH a tam
> sem ji sprovoznil pomoci cmaudo-039.tar.gz driveru ze stranek vyrobce. Je
> tam uvedeno ze je testovan pouze s RH. Nyni pouzivam Gentoo a v nem pokud
> konfiguruju ten ovladac tak to chce /dev/dsp ale ten neexistuje. (je tam
> jako prazdny adresar)

No tak ten adresař smaž a vytvoř příslušné zařízení.

man mknod.

> [...]
> error opening /dev/dsp: Is a directory
>
> make; make install skonci takhle ...
> mkdir -p //lib/modules/2.4.22_pre2-gss/kernel/drivers/sound install -b -m
> 644 cmaudio.o //lib/modules/2.4.22_pre2-gss/kernel/drivers/sound
> install -b -m 644 -o root cmaudio.o
> //lib/modules/2.4.22_pre2-gss/kernel/drivers/sound
> /sbin/depmod -a
> depmod: *** Unresolved symbols in
> /lib/modules/2.4.22_pre2-gss/kernel/drivers/sound/cmaud
> io.o
> depmod: *** Unresolved symbols in
> /lib/modules/2.4.22_pre2-gss/kernel/drivers/sound/cmaud

Smaž soubor z /lib/modules/2.4.22_pre2-gss/kernel/drivers/sound/cmaudio.o~

Potom pročisti ty zdrojáky make clean, pak make a make install
ještě před tím si skontroluj zda tam máš správné hlavičkové soubory k
příslušnému jádru (*.h) - většinou jsou u zdrojáků jádra.

> Pokud potom prece jen zavedu ten modul cmaudio tak to pise ze byl
> kompilovan pro jadro 2.4.19 ale pri tom takove jadro vubec nikde nemam a i
> driv kdyz sem mel RH tak to bylo na kernelu 2.4.21 bez problemu. Diky za
> kazdou radu.

A přeložil se ten soubor cmaudio ? Nezůstalo ti tam nějaké staré třeba to pro
ten RH který třeba byl v těch zdrojácích už přeložený ?
A překlad se nepovedl a instaloval jsi ten pro RH atd...

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |