Tisk fotek

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Srpen 9 16:24:14 CEST 2003

Prosím o radu tiskne někdo fotky na tiskárně HP DJ5550 na linuxu pod lpd ?

Prostě nemůžu to dokopat aby to tisklo na formát 10x15.
Na A4 to tiskne ze všech programů OK ale třeba jak chci A5 tak konec, nastavím
A5 na tiskárně v programu a vždy je to různě rozhozené třeba obrázek
uprostřed A4 nebo jenom půlka a pod nebo nějaká podezřelá velikost ani A4 ani
A5.

Jedině jak jsem mohl vytisknout A5 bylo že jsem udělal 1xA4 a tu vytiskl
pomocí a2ps -4 --borders=0 $1

Ovladač přímo od HP takže pokud mě někdo nakopne co kde nastavit když chci
tisknout A5 přímo nebo 10x15 budu rád.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |