Funguje Esddsp a KDE(zvuk po LAN)?

Pete peter_andre na centrum.cz
Neděle Srpen 10 22:46:30 CEST 2003

Dobrý den,
má někdo, prosím zkošenosti s transportem zvuku ze KDE na terminál na
LAN?

Úspěšně se mi podařilo rozchodit KDE po síti na starším PC, který slouží
jako terminál na naší LAN. A to včetně plynulého přehrávání videa v xine
atd.. Bohužel se mi nedaří přesměrovat i zvuk na zařízení /dev/dsp
terminálu.

Esddsp doporučovaný v této konferenci mi nejde pro startkde
rozchodit.Jsem ohledně Esoundu začátečník. Mohl by mi někdo poradit
konkrétní nastavení na straně terminálu i serveru ,prosím??

Děkuji

PS:man ani /usr/share/doc mi moc nepomohli...