Jine LDFLAGS pro staticke linkovani?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 11 10:56:21 CEST 2003

	Zdravim,

	narazil jsem na takovy problem - mam program, ktery potrebuji
vyrobit i ve staticke i v dynamicky linkovane verzi. Myslel jsem, ze
bude stacit pro staticke linkovani pridat linkovacimu prikazu parametr
-static, ale zjevne tomu tak neni. Program ktery pouziva -lX11 takhle
neslinkujete, protoze

/usr/X11R6/lib/libX11.a(XlibInt.o)(.text+0x85a): In function `_XEventsQueued':
: undefined reference to `pthread_equal'

Po pridani -lpthread na konec linkovaciho prikazu se to samozrejme sestavi
v poradku. Akorat je mi divne, proc se to dynamicky slinkuje bez -lpthread.

	Druhy problem je, ze nevim jak tohleto rozumne zapsat
do automake. Samozrejme jde do Makefile.am dat neco jako

	program_static_LDADD = $(program_LDADD) -lpthread

Jenze pravdepodobne ne kazda platforma vyzaduje to -lpthread a zrejme
na mnoha platformach zadne -lpthread ani neni.

	Jak byste tohle _ciste_ vyresili? Diky,

-Yenya

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |