Jine LDFLAGS pro staticke linkovani?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Srpen 11 11:08:32 CEST 2003

	Nevim, zda-li presne odpovim na Vas problem, ale v X-sovych
programech je naprosto normalni, ze se specifikace explicitnich knihoven
musi uvadet i nekolikrat za sebou - souvisi to s implementaci
linkovaciho procesu (a optimalizace tabulek) - uplne stejne veci jsem
pozoroval na SunOS, UnixWare apod.... (a pri linkovani Motifovych
programu)

> 	Druhy problem je, ze nevim jak tohleto rozumne zapsat
> do automake. Samozrejme jde do Makefile.am dat neco jako
>
> 	program_static_LDADD = $(program_LDADD) -lpthread
>
> Jenze pravdepodobne ne kazda platforma vyzaduje to -lpthread a zrejme
> na mnoha platformach zadne -lpthread ani neni.
>
> 	Jak byste tohle _ciste_ vyresili? Diky,

	Pokud neexistuje makro (AM_???), ktere detekuji, je-li pthread_*
funkce jsou soucasti implicitnich knihoven ci nejake solo (netestuje se
takto stejne potreba libnls ci linss?), pak to takto
provest/implementovat...:-) a zaslat to makro autorum...