Fw: Jak na win modemy

Jiri K. kacirekjiri na tiscali.cz
Pondělí Srpen 11 12:45:08 CEST 2003

Tak jsem to vyzkousel tak jak pisete. Jadro mam taky 2.4.19 ovsem i686,
zkousel jsem nasledujici balik --ltmodem-kv_2.4.19_24mdk-8.26a9-1.i686.rpm--
z /dev/ jsem odstranil modem, balik nainstaloval a az po restartu se v
/dev/modem opravdu obevil... Nicmene kdyz pustim kppp, nebo gnome ppp, vzdy
vyhodi spravu, ze nelze modem inicializovat, tak nevim... Kppp ma moznost
vyprani moznosti xon/xoff (teda takhle lnejak to je, prominte jestli jsem si
popletl pismena) to je pri testu modemu jedina volba, ktera me ten modem umi
najit, kdyz dam tu vychozi, /zacina to na C :) ) tak to modem nenalezne...