Jine LDFLAGS pro staticke linkovani?

Pondělí Srpen 11 14:15:05 CEST 2003

On Mon, Aug 11, 2003 at 01:49:03PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> 	Ne, protoze libnls a libnss se (pokud vim) nelisi pri statickem
> a dynamickem linkovani. Jeste takto: mam-li program
>
> 	echo "main(){gtk_init();}" >test.c
>
> a snazim se ho kompilovat, tak prikaz
>
> 	cc test.c `gtk-config --libs`
>
> projde, zatimco
>
> 	cc test.c -static `gtk-config --libs`
>
> selze s nedefinovanym pthread_equal.

Mozno vam to nepomoze, ale ked som si dal vypisat
$gtk-config --libs
-L/usr/lib -L/usr/X11R6/lib -lgtk -lgdk -rdynamic -lgmodule -lglib -ldl
-lXi -lXext -lX11 -lm

Je tam nejake -rdynamic

vrtal som sa trosku v manualovych strankach, ale -r som nenasiel, nebude
to mat nejaky suvis? Co to -r vlastne znamena.