Jine LDFLAGS pro staticke linkovani?

Pondělí Srpen 11 14:50:37 CEST 2003

On Mon, 11 Aug 2003, Marian Cavojsky wrote:

> Je tam nejake -rdynamic
> vrtal som sa trosku v manualovych strankach, ale -r som nenasiel, nebude
> to mat nejaky suvis? Co to -r vlastne znamena.

Samotne -r znamena neco jineho (posle se primo ld a tam zpusobi, ze se
provede pouze castecne linkovani).

Cele -rdynamic zpusobi, ze se ld v pripade, ze vyraben dynamicky linkovany
program, posle -export-dynamic, coz je zadouci v pripade, kdyz se do
programu za chodu dynamicky prilinkovavaji dalsi moduly. Ale opravdu je
to nejaka nedokumentovana vlastnost, protoze jsem to nasel jen
v /usr/lib/gcc-lib/.../specs.