"Vyuziti" pameti

Faltynek Pavel xfalty01 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Srpen 11 15:28:25 CEST 2003

Dobry den,

existuje nejaky nastroj, ktery by mi PRESNE a JASNE rekl, ktery program
zabira kolik mista ve FYZICKE pameti a kde jsou nejake naalokovane
nepouzivane diry (popr. kdo za to muze)?

Zkousel jsem std. programy jako free, top, ps, jenze tady se nejak nemohu
dopocitat. Mam zaplnenou pamet z 90% a spoctenim hodnot z jednotlivych
programu to vyjde tak max na 10% (coz zhruba odpovida po rebootu). Nekde
je chyba a jedna se zrejme o narust s casem. Otazka je, jak zjistit KDE je
chyba...

dekuji za pripadne rady,
  s pozdravem
                          Pavel Faltynek