Jine LDFLAGS pro staticke linkovani?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 11 20:01:49 CEST 2003

Ales Ledvinka wrote:
: > Po pridani -lpthread na konec linkovaciho prikazu se to samozrejme sestavi
: > v poradku. Akorat je mi divne, proc se to dynamicky slinkuje bez -lpthread.
: mozna to osvetli tendle post:
: http://www.cygwin.com/ml/libc-alpha/2003-04/msg00002.html
:
	Tohle s tim nesouvisi.

: a mozna i tendle http://developer.apple.com/technotes/tn/tn1083.html :
: "
: Weak-Linking
:
	Tohle trochu, ale spis vzdalene.

: > 	Jak byste tohle _ciste_ vyresili? Diky,
: prepsanim Xek, aby se vytvarely popisny soubory pro libtool. ale ted
: vazne. s automake si moc netykam.

	V podstate ano - presneji libX11 by mely pouzivat #pragma weak
pro symboly pthread_*.

	To ovsem nic nemeni na tom, ze libc.so obsahuje symboly pthread_*
a libc.a nikoliv, coz povazuji taky za chybu.

: ps: mplayer to prenechava uzivateli, takze pokud chcete statickou binarku,
: tak jde zadat ./configure --static="-ldl -lpthread ..." rek bych, ze je to
: asi nejpeknejsi reseni hned po automatickych detekcich znamych pripadu v
: configure skriptu.

	Fuj :-). To je rekl bych takovy typicky djbware pristup ...

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |