linux a katalogizace fotek

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Srpen 11 17:10:04 CEST 2003

Dne so 9. srpna 2003 00:28 jste napsal(a):

> [...]

Na katalogizaci fotek jsem náhodou objevi "flphoto"; třeba to je to, co
hledáte...

Mě osobně tyto aplikace nevyhovují, dávám přednost kopírování fotek z
digitálu přímo do složky "Fotografie", kde je dělím do podsložek. V
Konqueroru vidím hned náhledy, vybraný si můžu zobrazit prostředním
myšítkem v KuickShow. Přitom vše zůstává naprosto přenostitelný, třeba na
web nebo někomu na mrkwosofty.

Zdraví,

Oak