kvota na ext2 a ext3

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Srpen 12 10:04:57 CEST 2003

On 11. Aug, 06:42 PM CEST, Jarda Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz> wrote 0 lines:

> Ti lidi jsou normálně už leniví napsat do googla 3 slova (linux quota
> howto), ale napsat zbytečný email jim neva :)))
>
> http://www.google.com/search?hl=cs&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=linux+quota+howto&btnG=Vyhledat+Googlem&lr=

Ale jistě! Souhlasím s tím, že to uživatel měl vyzkoušet. Ovšem po pravé
straně se jezdí taky desítky let a všichni to vědí a umí to a rozumí tomu,
ale vždy se najde někdo kdo z nějakého důvodu jede po levé :(

stop, nehci taky vykecávat
MK