Orezava roura vystup?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Srpen 12 10:18:00 CEST 2003

	Rozumime si, jenze pokud ma terminal sirku 500 znaku a nazvy
souboru dlouhe rekneme 200 znaku, tak pri "ls" dostanu vypis o dvou
sloupcich, ale to same prohnane pres rouru bude mit vzdy jen jeden
sloupec...

	Bud za to muze ls sam o sobe - pri zjisteni, ze stdout neni
/dev/pty apod. odradkuje po kazdem "objektu", ale v pripade, ze je to
terminal (byt ne konzole, ale virtualni) vustup pracuje trochu jinak...