jak na spiderzillu?

met - Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Úterý Srpen 12 10:50:56 CEST 2003

Found this news:4F23E9745D562F4D90373B9C5CEF44300963C3 na percival.fonet.cz in cz.comp.linux:

-= BEGIN forwarded message =-
From: Janousek na FoNet.Cz (Ing. Pavel Janousek)

	A podarilo se to nekomu nainstalovat - ja vidim, ze se snazi
stahnout a nainstalovat FILENAME.xpi a v zapeti rekne "Not a valid
install package" - a posle mne, vsak vite.... (Mozilla 1.4)
-= END forwarded message =-

A odkud to instalujete?
Pokud z http://spiderzilla.mozdev.org/installation.html tak to je spatne, v tom projektu jsou teprve zakladni
sabloby jeste neupravene a FILENAME.xpi ani neexistuje. Tedy teprve ve stavu Comming soon.

Zkuste http://www.httrack.com/page/2/fr/index.html ci http://extensionroom.mozdev.org/more-
info.php/spiderzilla

Ale jeste jsem to nezkousel, divam se na to teprve v souvislosti s predchozim prispevkem.

Jak tak na ty balicky z http://www.httrack.com/page/2/fr/index.html  koukam, tak ve verzi pro win uz je
pribalen i htttrack, ale pro Linux si ho budete jeste muset stahnout zvlast.

met

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague