Vratenie spamu...

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Srpen 12 10:50:44 CEST 2003

Ludek Finstrle wrote/napsal:
: > Precital som zopar dokumentacii aj som googlil. Ale vacsinou som nasiel len
: > oznackovanie mailu ze je to spam.
: > Ako sa mi podari pomocou Postfix+Spamassassin+Procmail zabezpecit, aby ten
: > oznackovany mail vratil spat odosielatelovi...?
:
: Nevim k cemu to presne mate, ale vetsina spamu je odeslana z vymyslenych
: ci podvrzenych adres. Opravdu chcete ty maily odesilat zpet? Ja si nemyslim,
: ze by to bylo rozumne. Uz treba kvuli ruznym konferencim apod.

   Já ještě Lufa doplním, je mnohem lepší ten spam odmítnout přímo při
SMTP spojení, tím přesunete řešení na správce serveru, který umožňuje
přes svůj server posílat spam.

    Ideální by bylo řešit spamy přes nějaké obskurní věci typu
"rozpadající se spojení", "pomalá linka" apod (viz článek na
undergroundu několik měsíců zpátky).

   S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Nefunguje-li to, vezmi si větší kladivo.
 Pokud se to rozbije, byla to špatná součástka."