"Vyuziti" pameti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Srpen 12 11:04:15 CEST 2003

On Út, 2003-08-12 at 10:53, Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

vy si snad delate legraci. Nebo mi nerozumite?

> 	Tak ji oznacte jako nevirtualizovatelnou/neswapovatelnou a
> budete ji mit stale v pameti - ze je to blbost a degraduje to vykon
> zrejme vubec neresite...

tak mi tedy reknete, jak vy urcujete, kolik fyzicke RAM si date do
pracovni stanice.

Jeste jeden konkretnejsi priklad: mival jsem GNOME1 a pouzival jsem
'vi'. Ted mam GNOME2 a pouzivam JBuilder 8 (to je potvora jedouci nad
JDK). Potreba pameti je vyssi. O kolik? To bych treba rad videl v tom
apletu...

> 	Celkove vyuziti RAM je dle aktualni potreby - nikdy neni 100%...
> Pokud je pamet potreba, prvni co leti z pameti je cache

ach jo. Ja taky celou dobu navrhuju, at se zobrazuje vyuzita pamet, ale
bez cache (protoze ta leti ven prvni, takze jakoby zadnou pamet nezere,
jen ji pouziva, kdyz je zbytecne volna). To je to tak spatny napad? Proc
teda vlastne existuji programy na zobrazovani vyuzite/volne pameti
(berou prvni radku z 'free'), kdyz (u dobreho kernelu) by mely ukazovat
porad 100% ?

Petr