courier-imap obcas neprihlasuje - login failed

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Úterý Srpen 12 13:51:06 CEST 2003

No tak to dela furt.... ach jo...

prosim vzpomenete si na ty parametry? ja v navodu nasel jenom nejankou
divnou zminku o tom jak ty moduly nekompilovat... ale uz jsem v tom horku
nevymyslel jak to zadat natoz jak zadat pravej opak...

Preci nejsem sam kdo s tim ma potize..., proste nahodne, pri vetsim
pouzivani, pri prihlaseni se vicekrat, pri praci... prestane overovat
spravna hesla....., po restartu to zas chvilku chodi a pak zase
spatenka..., vsechno se tvari jako by to bylo v poho, po uprave viz nize
uz to ani nepise do logu tu chybu ldap.... auuu to boliii

dik moc zdenek

--
Zdenek Havrlik
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .