jak na spiderzillu?

Radomir Fojtik radfoj na seznam.cz
Úterý Srpen 12 21:21:10 CEST 2003

> wwwoffle sam o sobe umi stahovat stranky i s odkazy, mozna to bude
> jednodussi...

v tom s Vami naprosto souhlasim a OSOBNE vic nepotrebuji. Ale ... prisla
znama, serfovala, a chtela si domu vzit to, co hledala. Jednotlive
stranky si musela v offline rezimu v Mozille zpracovat zpusobem "ulozit
stranku jako".

Pro podobne pripady mi pripada spiderzilla idealni (www jazykovky s
deseti odkazy si odnese v jedne slozce). Ve woknech klikne index.html a
pohoda, nebo ne? Nebo mate jiny napad?

P.S. V oknech cca 4mesice zpet mi spiderzilla fungovala. Takze zhruba
vim, co od ni cekat.

Dekuji vsem             S pozdravem Fojtik Radomir