LCD pres DVI

Ales Vizdal ales na vizdal.net
Úterý Srpen 12 23:24:24 CEST 2003

On Mon, Aug 11, 2003 at 09:19:02AM +0000, Karel Polak wrote:

  Dobry den,

> nainstaloval jsem RH9 na pocitac, kde je LCD monitor pripojen ke
> graficke karte ATI Radeon 9100 pres DVI. Bohuzel se me na teto kombinaci
> nedari nastavit rozliseni 1280x1024, LCD porad tvrdosijne jede pouze na
> 1024x768. Nesetkal se nekdo s timto chovanim?

  Setkal, mam Radeon 9200 a pomohlo vypnout DDC a mozna jeste neco,
  protoze muj panel Acer AL732 tvrdil ze umi max. 1024x768, dival jste
  se do logu X?

  Pridam vlastni otazku: Pokud startuji Xa, tak mi nejprve nabehnou na
  CRT monitoru/vystupu, ktery neni pripojen, pak je killnu a uz startuji
  na DVI, nevite jak radeonu vnutit zobrazovani pres DVI? Hledal jsem,
  ale neuspel.

  S pozdravem

--
Aleš Vízdal