Fw: Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota

Jiri K. kacirekjiri na tiscali.cz
Středa Srpen 13 01:58:32 CEST 2003

 Ne kazdy ma cas na to, cist nekolik stranek
 textu o zachazenim s touto konferenci,
kdyz potrebuje rychle radu (prosim neodkazujte
na muj dotaz).
A co se tyce reakce "SPATNE, PANE, SPATNE...",
takto se da reagovat na 99% dotazu tady a nejen tady...
"A co kdyz ne?..." A co kdyz jo?... muzeme se tady
klidne dohadovat vecnost...
S uctou JK