Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Srpen 12 18:16:49 CEST 2003

Jako
Takze

> Všechno co se spustí po přihlášení jako root běží s právy roota. Když se
> tedy přihlásíte jako běžný uživatel toto odpadne. S právy roota poběží
> jen to co se spustí po su :) To je ten zásadní rozdíl!
Nepochopil jste moji jemnou ironii :-)
login: petr
[petr na muj_stroj]su
Password: ********
[root na muj_stroj]startX

Jaky je tedy rozdil mezi timto a nasledujicim
login: root
Password: ********
[root na muj_stroj]startX

:-)))
Netvrdim, ze to je spravny postup, ale pokud pod Xkama hodlam asi 2 hodiny
konfigurovat stovky veci, neminim kazdych 5 minut zadavat rootovske heslo do
nastroje, ktery se potrebuje prihlasit s root pravy.

--
Petr