Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Landa Martin Martin.Landa na pvt.cz
Středa Srpen 13 08:43:30 CEST 2003

Uz se nemuzu divat na rady tzv. GURU prez linux, tak to zkusim ja jako uzivatel zacatecnik.

Napadlo me jestli ti tedy funguje mys pod rootem, jestli by nemohlo jit o spatne nastavena prava ke cteni ze zarizeni /dev/mouse pro ostatni uzivatele. Nebo se mrkni do xf86config které zarizeni tvoje mys pouziva a jestli mas prava ke cteni z toho zarizeni. To je vse co by me jako zacatecnika napadlo (jestli si to uz neudelal) a vice asi neporadim (ja bych pote uz premyslel o preinstalovani).

Kdyby se zdejsi GURUove nezabyvali ruznymi flameware typu win vs. Linux, neporusuje nekdo nahodou GPL?, .... zustali by tu jen uzitecne informace a i zacatecnik by v archivu teto konference neco nasel. Dobrych 80% prispevku do teto konference je jen samej SPAM. Kdyz vidim nejaky dotaz tak mam zpravidla tri moznosti 1. nevim a proto neodpovidam, 2. vim a odpovim k puvodnimu dotazu, 3. vim, ale zda se mi ze se tazatel zeptal nesympaticky a proto mu neodpovim. Ja se take obcas zeptam na nejakou z pohledu GURU banalitu, ale z pohledu me zacatecnika reseni zase tak jasne neni. A když si někdo z vas mysli ze vyhledavani informaci je tak jednoduche, tak proc neposlete odkaz na podobny problem autorovi, aby priste vedel co ma vlastne hledat? Ano udelal zrejme chybu, ze se pripojil jako root do KDE a neni sam ktery se do KDE takto za ucelem konfigurace prostredi pripojil, dobre vezmeme si z toho pro priste ponauceni, avsak problem tady jiz je a mys mu nebeha.

ML