CVS

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Srpen 13 09:57:01 CEST 2003

Zdravim
zacal jsem pouzivat CVS pro jeden projekt a nyni mam trochu problem. V
zachvatu prace jsem pridal spoustu souboru a nestacil psat "cvs add...".
Existuje nejaky elegantni zpusob, jak zjistit, ktere soubory pribyly (a
nejsou registrovany v cvs)? Delat cvs add pro vsechny soubory a ty co uz
registrovany jsou proste "jen" hodi chybu mi neprijde jako reseni. A
delat vypisy pro kazdy soubor znamena spoustu cteni (cvs status). Ty
soubory jsou rozesety do docela uchvatne adresarove struktury...

V dokumentaci jsem zatim nic pouzitelneho nenasel.

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz