CVS

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Srpen 13 10:27:29 CEST 2003

RV>   ... a otocite prubeh prochazeni adresu, tzn. maze to od nejvice
RV> vnoreneho, ale vy potrebujete pridavat adresare a soubory opacne.

  Ehhh, spatne jsem to vysvetlil, on to prochazi dobre, ale musite
otocit poradi ukonu, neboli provest `cvs add` na adresar drive, nez
provede opendir a nasledne rmrf() na ten adresar, protoze by tam
chybela informace o CVS ...
  Taky je potreba do toho rmrf() dodelat test, jestli se ten adresar
nahodou nejmenuje CVS a pak ho preskocit ...
  Takze by to potom mohlo vypadat nejak takto ...

sub rmrf()
{
  my $fn = shift;
  lstat ($fn);
  if (-d _) {
    `cvs add $fn`;
    if (opendir (DIR, $fn)) {
       for my $efn (grep (!/^\.\.?$/, readdir (DIR))) {
         if ($efn ne "CVS")
         {
           &rmrf ($fn."/".$efn);
         }