vytvorenie iso image - gui

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Středa Srpen 13 11:48:20 CEST 2003

Dobry den.
Chcem Vas poziadat o radu.
Snazim sa najst soft, pomocou ktoreho by som si mohol predpripravit iso image,
ktore potom budem piect na inej masine. Skusal som rozny soft, cdbakeoven a
podobne, Xcdroast, (ten je hnusny a pouzivat ho nemienim), ale moznost
ulozenia projektu ako iso som nikde nenasiel.
V k3b ked dam vytvorit iso/cue file, aplikacia padne. Skusal som rozne verzie
mkisofs, bohuzial sa z backtrace ani z konzoly nic blizsie o pade nedozviem.
Podla toho, co si pamatam, padne to na nejakom threade, lebo na konzole sa mi
objavi nejaka hlaska mutex blablabla.

Dik za radu.

--

S pozdravom,