bind 9.2.2 jako dns cache v netypickem sitovem prostredi

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Srpen 13 14:28:51 CEST 2003

Dobry den,

On Wed, Aug 13, 2003 at 01:29:07PM +0200, oldfrog na volny.cz wrote:
> [...]

a jak mas nastaveny /etc/resolv.conf?

> Ad 1)
> V tomto pripade je aplikaci utilita 'host' a ta konci okamzite se
> SERVFAIL. To nevypada na timeout.
>
> Ad odposlech:
> Mate na mysli pomoci tcpdump? Nebo existuje nejake specifictejsi utilita
> pro dns?

myslim, ze docelas slusne informace podava dig

(dig @nameserver FQDN typ, kde misto typ se dosadi MX, A,
CNAME... pokud typ neuvedes, predpoklada se A)

> Diky,
> OldFrog.

Zdravi
Honza Marek