Legalnost Linuxu

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Středa Srpen 13 17:19:48 CEST 2003

On Wed 6. August 2003 10:35, you wrote:

> Ano, dobrá rada, pokud chce byrokrat lejstro má ho mít...
>
> Obecně by měla být faktura od firmy napsána tak, že by tam měla být cena
> za službu xxx peněz a cena za software 0 Kč a společně s vytištěnou
> licencí nemůže říci nikdo ani popel...

Jsem také účetní a osobně bych takovou věc nikdy nevyžadoval (sám prosazuji
používání free SW v naší firmě). Řešením by možná také bylo koupit něco
levného (např. v jisté linuxové palírně) a předložit doklad (nejlépe fakturu
v hotovosti na A4) na částku 50 Kč (pokud to není nepřípustné překročení
rozpočtu).

S pozdravem

Bohdan Milar

http://bohdan.atari.org