CVS - GUI wincvs

Jiří Němec konference na menea.cz
Čtvrtek Srpen 14 11:47:51 CEST 2003

zdravím,

měl bych dotaz k cvs, k win cvs. možná někdo taky wincvs používá.

na serveru mám cvs server + všechna data, při editaci webových
projektů ukládám změny do úložiště atd. vše ok. hledal jsem na netu
nějaký kloudný návod, ale všude je většinou pouze popis správy cvs
přes shell. na webu wincvs sice něco je, ale moc jsem z toho
nepochopil. chtěl bych se zeptat toho, kdo má nějaké zkušenosti přímo
s wincvs:

- jak uložit projekt pod určitou značkou? - např. byla provedena velká
změna, odladěno a chci tuto fázi vývoje okomentovat např.
"release-03-08-14" abych ji mohl v případě potřeby zpětně vyexportovat.

- jak projekt vyexportovat podle této značky?

díky za každou informaci.

jiří němec, ICQ: 114651500
www.menea.cz - www stránky a aplikace