CVS

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 14 14:07:10 CEST 2003

Karel Zak wrote:
: On Wed, Aug 13, 2003 at 12:45:03PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > Karel Zak wrote:
: > 	Asi nejjednodussi je mit vzdaleny pristup pres HTTP[s] a autentizaci
: > a prava resit prostredky Apache.
:
:  Hmm.. coz reseni by to bylo cekal bych nejake ucelenejsi reseni.
:  Mozna ten svn deamon.
:
	Pochybuju. Naopak mi to prijde hezke, protoze kazdy chce jiny
autentizacni system a ma jine naroky na rizeni pristupu. Tohle je fakt
lepsi nechat na externi veci jako je treba Apache.

:  Dik, kouknu na to guide. Mozna by bylo take zajimave pokud by se
:  nasel nekdo schopny poskytnout srovnani s necim dlasim (bitkeeper? :-).
:  Mohl by to byt zajimavy clanek :-)

	Podle me BK nepotrebujes dokud nedelas distribuovany vyvoj v tom
smyslu, ze nemas zadnou centralni repository. Hlavni vyhoda tady pak je,
ze nemusis uplne kazdemu davat pravo zapisu do te "centralni" repository,
ale kazdy ma svoji repository, sdili si zmeny s kym chce, a kdyz treba
nahodou existuje nejaky oficialni spravce projektu, tak je na nem,
aby si z ruznych repository posbiral ty zmeny, ktere konkretne chce
aplikovat.

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |